Dotterns nya skor

Så har vi börjat sälja bad/massagebadkar från Pool-Spa. Ni som följt mig genom bloggen minns kanske min utbildningsresa för något år sedan. Underbara badkar till sanslöst vettiga priser ochen kvatitet man kan lita på. [hemsidan här]. Kommer ni ihåg resan som kanske urartade lite men som var otroligt lärorik och spännande, annars finns den med allt för mycket ledig tid över här [del ett] [del två] [del tre] [del fyra] - det börjar bli dags för en ny resa! Se upp Micke - nu är Vidde igång

Påsken närmar sig. Tänk om man en enda högtid slapp dessa högtidsrelaterade blommor och konsumentkrimskrams..

Det var dags att köpa nya skor till Amanda.. det går snabbt att shoppa med dottern.. oroväckande snabbt.. vips så var korgen full med fyra par vårskor och en träningsoverall och pappa åtskilligt många hundralappar fattigare. När vi gick hem får jag en puss och så: "Tack så mycket underbara pappa - hoppas jag inte var till något besvär idag"

Älskar dig Amanda!

Kommentarer
Postat av: Kompis

Det är aldrig försent att lära. Det har ni just bevisat.
Skönt att se att ni också har upptäckt det.
Att kvalitet säljer.

2007-04-04 @ 10:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback