Polen del 3: Bowling, vacker Malmösjuksköterska + attraktiv Vidde = ? samt en fontänspya

Relationstankar far genom huvudet idag.. snabbt som fan dessutom.. och det faktum att jag inte har några isbitar.. köpte en massa skumma saker från Polen och merparten kräver is. Inte för att jag blivit beroende, men lite körsbärslikör vore gott.. en annan ska jag lärt mig i Polen är öl med koncentrerad hallonsaft i som dricks med sugrör.. Det låter lite fjortisvarning men är faktiskt rikitgt gott.. vilket för oss in på den tredje delen om Polen som tar sin början klockan 1800:

Destination: Bowlingbana
Målsättning: vinna nationskampen
Tillvägagångssätt: slut upp bakom fd juniorSM tvåan som vi hade med oss
Distraktionsämne: Polska vackra Karolina i allt för glittrande leende och ett fläckfritt utseende
Motåtgäld: Öl
Bieffekt: En jävla massa klot i rännan är man gick upp i banan jämsides med Karolina.

När kvällens tvåtimmarspass är avklarad finns två segrare: Sverige och bartendern som endast på vår
bana  bestående av sex svennebananer lyckas raka hem en nota på 42 öl. Snabb dusch där undertecknad + chef bestämmer sig för att det som händer i Polen stannar i Polen.. ledsen att outa dig Micke, men att sitta och somna vid middagen och lägga sig innan klockan slagit 2200 ger dig underkänt. Men du var trött.. och så fanns det mer sprit åt mig.. och sprit fanns det. Problemet var att dansgolvet låg på plan två och baren på första och det blev en jävla massa spring.. Sen gjorde det ju inte bättre än att jag och Herr Blom från Åland regerade på dansgolvet. Man blir ju törstig..

När jag kommer tillbaka från en vätskekontroll blir jag mer eller mindre attackerad av tre sjuksköterskor från Malmö. Alla tycker om Viddes utseende, snygg, charmig och en kläcker ur sig frasen attraktiv.. och Vidde blir lite konfunderad.. men det som händer i Polen... ja.. men så kommer de till den springande punkten i attacken - jag ser ut som en looser i mitt röda ljusdiodbälte..

Vi snackar lite och de upptäcker att Vidde, förutom att han är en utåtriktad, hysteriskt trevlig, faktiskt är en precis så snygg, charmig och tillochmed attraktiv kille som de trodde. Nackdelen är ju att alla är otroligt uppbokade och lyckliga i sina äktenskap och hade inte ens en liten tanke på att ändra på den situationen.. kanske.. vi fick lite förfrågningar om vi skulle stanna nästa natt också, men tyvärr så var vi påväg till ett nytt hotell.. Jag snackar lite med en tjej som visar sig vara en helt underbar kvinna och vi har väl egentligen hur trevligt som helst tills någon, inga namn, tycker att han måste klämma lite på en av tjejerna som då tydligen har det bästa förhållandet hemma. Resolut och unisont bestämmer sig tjejerna för att få och lägga sig och det fanns inte ens tid att fråga om man fick följa med..

Så där satt man, vid ett bord så fyllt med glas att man inte kunde se bordsskivan.. marknadschefen för PoolSpa med underbart intelligent och trevlig flickvän, jag, Janusz, en långhårig kakelsäljare från södra Polen och Adam.. Adam är stor och har haft lite snea men intresserade ögon på mig hela kvällen. Nu får jag reda på varför: först ogillade han mig för att jag hade blingbling runt halsen, snygga kläder i rosa och svart men sedan hans vänner tyckt jag var trevlig hade han gett mig en chans och nu tyckte även han att jag var en härlig kille.. med ett häftigt bälte.. som han ville köpa.. men nä.. det ville ju inte jag.. men vad gör man när 2 meter Adam sliter av sig sitt eget och ger mig det tillsammans med 250SEK.. man säger TACK
och hoppas att han inte ska ångra sig. Men det gjorde han inte, tvärtom - han stegade till baren, hällde upp 8 vodkashots och tvingade i mig de eftersom så gör man business i Polen..

När jag vaknar på morgonen vet inte jag var jag är. Ingen aning.. mitt minne är helt blankt.. jag tittar på TVn, på trädekorationer, gardiner, fönster, på det faktum att jag ligger i kalsonger ovanpå mitt täcke.. att Micke ligger i sängen bredv.. AHA.. jag är i  Polen.. Micke ligger grinande bredvid och undrar hur långt jag körde inatt.. va? Tydligen hade någon kramat toastolen på natten.. eller kört lastbil.. är det ett lokalt Skurupsuttryck för att "spy upp all skit men ha inget minne av det"? Apropå slogans minns vi alla "When in Europe Don't miss Skurup".. "Det man inte minns har inte skett" gillar jag bättre..

Fortsättning följer.. en fortsättning innehållande lyxhtoell, tankspridda kypare, 80gradiga bastubad, hårdporr och total dekadens.. eller lite iallafall.. och fick man se sjuksköterskorna igen.. och hur mår mitt bälte i Polen.. imorgon reder vi ut frågetecknen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback