Min Spraydatebild

Så har det blivit dags att ta tag i livet på ytterligare ett sätt och detta på det lite mer personliga planet.. för hur kul det än är med lite spontan och kravlöst sex så känns det som att det är på tiden att hitta någon som saknar en lite mer.. på det där pirr-i-magen-sättet.. Nu har jag inte alls speciellt bråttom och vet att jag kommer troligen att gå på många nitar innan jag hittar rätt, kräsen som man blivit med åren. Men man måste satsa så därför bestämde sig singelVidde att signa upp mig på Spraydate..

För att givetvis låta alla se vilken vacker kille jag är, bestämmer jag ju mig givetvis för att lägga en bild till min presentation. Denna bild är den du ser i detta inlägg. Efter att man laddat upp den ska den ju valideras av personalen så därför surfar jag in idag för att äntligen kunna bli en del av detta flirtcommunity.. Detta meddelande får jag tilbaka:

"Vi måste meddela att vi har beslutat att radera den bild du laddat upp till din personliga sida. Anledningen till att vi har tagit bort din bild är :
* Att din bild är för explicit för att passa in på Spray Date
* Att det finns rimliga skäl för oss att tro att bilden är copyright-skyddad eller varumärkesskyddad
* Att ditt ansikte inte syns tillräckligt på bilden
* Att flera personer syns på bilden och att en besökare därmed inte kan avgöra vem som är du
* Att din bild inte föreställer dig utan t.ex ditt husdjur , en solnedgång eller en bil

Vi gör denna bildrensning i ett led att göra Spray Date ännu bättre och vi hoppas att det inte ställer till med några problem för dig. Lägg gärna upp en ny bild som uppfyller våra krav...
"

Så, redan min första dag som flirtsökare får jag motgång. Spray tror inte att jag är jag utan ett husdjur! För Spray är jag inte mer än en negerapa - är det så de resonerar? Mitt ansikte syns på bilden och explicit vete fan.. men visst - är man ansiktsfetishist så är det klart att mitt porträtt är för porrigt! Rimligt skäl att det är copyrightskyddat? Detta är ju bara patetiskt.. jag ser ut så här - det kan jag inte hjälpa - men ska det hindra mig från att hitta kärlek? Visst är VIDDE mitt varumärke.. men det är ju jag.. hjälp mig!

Kommentarer
Postat av: Puttski

* Att din bild är för explicit för att passa in på Spray Date:

Explicit kan syfta på:

* något som är mycket specifikt, tydligt och detaljerat
* engelska: något som kan uppfattas som stötande, t.ex. gällande material i en text eller en film
* Explicit, rappare från Sacramento, Kalifornien, USA

Detaljerad, stötande rappare?

2007-02-14 @ 13:36:28
Postat av: vidde

för helvete puttski..
1. ja, fotot är detaljerat - så in i helvete, var tvungen att redigera ett par hudfläckar, men det gjorde ju kungarna på 1400talet också på sina portträtt
2. jag kan engelska - peter madman och han den kryllige pete hette han va?
3. xzibit heter pimpnegern, men det är inte jag det heller..

och att jag har ett förflutet som gangsterrappare i malmö vet inte sprayredaktionen om.. förrän nu..

Postat av: diana

Haha. Har de fått hjärnsläpp eller?
Inget fel på bilden alls.

2007-02-14 @ 14:14:14
URL: http://bloggis.se/diana

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback