Stolt över min lillebror

IEM - Industriell Ekonomi och marknadsföring, en ettårspåbyggnadskurs på komvuxnivå år 1997 - Internet var fortfarande i sin vagga och slösurfande var något otroligt spännande och revolutionerande. Idag är spontansurfning så sövande.. det är en massa MySpace och YouTube:ar och en massa porr, lite nazistpropaganda, lite mer porr och communities och ett uns seriositet kan man faktiskt också hitta nu när internet är så vedertagen informationskälla att högskolor numera godkänner Wikipedia som fullgod källa - detta onlineuppslagsverk som byggs av användarna själva - det lär ju vara källkritiskt nog..

Hur som - ikväll ska vi inte klaga utan vi ska hylla sveriges sämste, alla kategorier, minigolfspelare. När jag konfronterar honom skyller han på att det var varmt ute.. och att han faktiskt var riktigt hungrig..

Det finns t r e klipp på denne fantastiske man som efter varje miss ropar lika entusiastiskt "hur många slag har jag nu". Jag är stolt över att detta är min lillebror! Mina damer och herrar - Daniel!

 

nummer två - klicka
här | nummer tre - klicka här

Kommentarer
Postat av: A-K

Gud vad du är elak som lägger ut det... Bara för det blir jag tvungen att utmana dig på minigolf för att kolla om du är bättre :-)

Postat av: vidde

men A-K - erkänn att du kollat på klippet, det gör dig till medbrottsling

2007-04-28 @ 18:04:57
URL: http://vidde.blogg.se
Postat av: sis

Men du han e MÄKTA stolt över att du lagt ut det på din blogg. Det e ju trots allt "Lill-Daniel"

2007-04-29 @ 21:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback