Exhibitionist? Jag?

Jag träffade en tjej inatt. Efter lite snack så kom vi överens om att gå hem till henne och ha lite kravlös spontansex.. Hemma hos henne stod alla tjejer jag haft ihop det med som talade om deras bästa sexminne med mig - och när de var klara och hade gått ut ur rummet skulle hon göra allt de sagt och lite till.. fem minuter senare vaknade jag.. har lite svårt att tolka den drömmen.. det har säkert inte någon hobbysexolog - Aftonbladets Linn Heed har säkert ett bra svar..

På jobbet har det upptäckts att undertecknad skriver blogg, feedback är kul och får väl skicka ett hej till mina kollegor trots att du läser detta på arbetstid. Hursom fick jag frågan av en kollega idag om man som jag, som är så brutalt ärlig och skriver så pass utlämnande - har jag något privatliv eller är man för exhibitionistisk för det?

Jag tog med frågan hem.. Det är självklart att jag har ett privatliv, bara för att jag skriver om privata detaljer betyder det ju inte att jag hänger ut människor i min direkta vardag.. En del spenderar 1000-tals kronor på terapeuter och psykologer, den kostnaden slipper jag - mina tankar och åsikter ventilerar jag på dig som läsare. Jag tycker hela dagarna.. mycket tyckande blir det och har jag en åsikt står jag för den, om än den må vara lite dragen till sin spets. Kolumnister får betalt - min betalning ligger i att du läser mina tankar och åsikter och skapar dig ditt eget sätt att se på saker och ting - kanske vill jag att du lämnar en liten hälsning men det är högst frivilligt..

Vem tjejen i drömmen var? Jo, jag känner henne om än ej som vän.. har aldrig drömt om henne förr; men det var en trevlig start... och vem hon är tillhör mitt privatliv!

Kommentarer
Postat av: Marianne

*asg* Det var som fasiken.. Så du drömmer sådana drömmar om mig.. Nää.. skämt åsido!

Såg ditt frieri.. Hmm.. När vill du ha svar? =)

Postat av: Emma

Goddagens Vidde!
Hur står det till?
Själv är jag här hemma o är lite sjuk!

DU... jag vill ju påstå att jag är lite besviken... du har ju faktiskt lovat mig en Turtles blogg!
fast nu fick jag vara med på ett litet hörn ändå (för du ser väl mig som arbetskamrat?).

hoppas du får en underbar dag!
Kramar
Emma

2006-05-15 @ 11:51:33
Postat av: ank

vilken rolig dröm...
minns du vad lla tjejerna berättade som bästa sexminne...(undrar om det stämmer med verkligheten)..

2006-05-21 @ 19:39:16
Postat av: ank

vilken rolig dröm...
minns du vad alla tjejerna berättade som bästa sexminne...(undrar om det stämmer med verkligheten)..

2006-05-21 @ 19:39:25
Postat av: vidde

kommer inte riktigt ihåg alla.. men de viktigaste!

2006-05-22 @ 18:05:39
URL: http://vidde.blogg.se
Postat av: ank

låter coolt...som sagt häftig dröm..
(antar att mitt sexminne inte hörde till det viktigaste..)

2006-05-31 @ 20:56:10
Postat av: vidde

nu är jag mer gentleman än att avslöja..

2006-06-03 @ 18:24:22
URL: http://vidde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback