Three times a Vidde

Njo.. eller hur.. det har ju varit en hel del den senaste tiden och det har väl förekommit glidningar att jag inte tagit bloggandet på allvar den senaste tiden. Jag säger väl som Ebba von Sydow, som trots mina förutsägningar inte kommit ut som lesbisk ännu, att jag minns knappast tiden innan Facebook..

Det ska vara roligt att blogga, och det tycker jag fortfarande. Syftet med denna blogg var från början att skriva av mig. När man som jag tycker så mycket om allt är det skönt att terapiskriva av sig. Efter ett tag blev det maniskt och man effektsökeriet tog överhand - och visst är det kul att provocera, det kommer jag att fortsätta göra i hela mitt liv men har väl insett att världen inte riktigt är redo för Vidde - inte redo för att kunna skilja arbete från privatliv. Att jag som privatperson inte ska kunna uttrycka mig utan att det ska användas mot mig i en arbetssituation.. någonstans tappade jag lusten att tycka till, lusten att få söderslätt att tänka till och se saker och ting inte bara från ena sidan traktorn men också från andra..

Men jag kommer tillbaka, jag ÄR tillbaka och jag lovar att provocera lite till - jag vet var jag har mig själv och om du är osäker på dig själv eller stör dig av någon som har en åsikt så tycker jag att du ska leta efter en annan RSS-feed att följa..

Förresten.. hälsa gärna på mig på Facebook mellan varven.. det finns två Vidde varav den ene är australiensare och surfare och den andre är jag.. Vill du veta lite mer om min vardag?
http://viddemannen.blogspot.com - fotobloggen där ja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback