Mitt sexliv är numera offentligt.. tror jag

Verkligheten kommer alltid ikapp en. Allt man gör har påföljder så det gäller att veta vad man ger sig in på. Men det finns tillfällen när man inte vet och då hamnar man i tveksamhetens fälla; ska jag eller ska jag inte. Mitt råd är att ibland inte tänka så förbannat mycket utan bara göra! Ett litet äventyr skadar aldrig och ger en alltid en upplevelse och en kunskap. Och tänk - man kan faktiskt ha lite roligt också.

För ett par dagar sedan dök det ner en bild i inkorgen från en ytlig bekant som undrade om jag blivit kändis än så han kunde skicka bilden till Aftonbladet och ge mig en löpsedel. Bilden kan jag, pga av bloggsajens regler, inte visa - den föreställer mig.. naken.. tillsammans med en kvinna.. som också är naken.. och vi ser ut att ha det riktigt trevligt på bilden.. eller som min käre far förklarade när jag var liten och det kom upp en avklädd kärleksscen i TVsammanhang och jag generat frågade: "Vad gör de?" och pappa svarade: "De tycker mycket om varandra".


Vi ser alltså ut att tycka om varandra riktigt mycket. Men jag skäms inte.. mår inte ett dugg dåligt över det heller! Gjort är gjort och det finns verkligen värre saker att förfasa sig över än ett par samlagsbilder tagna "in a magic state of craziness". Så jag uppmanade min bekant att skicka bilden till Aftonbladet tillsammans med löpförslaget "Badrumsdesigner i sexchock" eller "Känd inredare sprutlackerar sina kunder"


Så, inga skam eller skuldkänslor här inte. Sanningsenligt är jag kanske inte överdrivet stolt heller.. inget jag kommer att skriva i mitt CV.. om inte Milton eller Nicolausson hör av sig.. däremot är jag lite konfunderad.. Utan att hänga ut mitt privatliv för mycket [ja eller hur] så har jag nästan alltid tidigare satt kvalitet före kvantitet - tråkig som jag har varit.

Dilemmat här är att jag känner inte igen kvinnan på bilden.. och det är under omständigheterna lite jobbigt! Sängen har jag ett svagt minne av.. eller nästintill inget.. jag tror inte jag kommer ihåg sängen alls.. men lite.. eller nä.. och kvinnan.. nä.. eller kanske men troligtvis inte alls -  SÅ.. om du har haft sex med mig och du varit iförd röda högklackade skor, röd bh med tillbehör i en säng med trägavel och lagt ut det på nätet - förlåt att jag inte kommer ihåg dig men du ser ut till att haft det bra.. kan du dessutom tala om vem du är vore jag tacksam!


Kommentarer
Postat av: Wemme

Det finns en fråga som du har glömt bort. Om du och denna mystiska kvinna har samkväm... vem är det då som håller i kameran? Självutlösare och kamerastativ känns inte riktigt rätt på något sätt.. En tredje part fanns säkert i rummet.

2007-05-18 @ 11:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback