Lördag - Gordons | Söndag - Sushi

Idag har jag uppfunnit hjulet 9 gånger.. vilken tur att det har olika utseenden.. sen vill jag gärna ha kontakt med tjejen som inreder sitt badrum som jag träffade i eftermiddag, din mamma handlade en handdukstork och din syster satt på andra sidan min monitor.. oj vad vacker du var..

Lördagkväll.. Melodifestivalfinal och där står jag och knackar på rum 823 Choice Hotels Konserthuset i Malmö.. men nä, ingen svarar.. men titta.. ett sms från Ronni - vi är och äter kommer snart.. Sitter i lobbyn och tar en öl serverad av en mycket trevlig, rent av riktigt snygg receptionist och klockan hinner passera andra bidraget innan Ronni, Minna och Adam kommer. Med sig har de en 32tummare plasma med Xbox och spelet Guitar Hero - lång historia men fan vad häftigt att först se glambögarna The Ark sopa mattan med Idolförlorarna och sen spela TVspel med interaktiva plastgitarrer till häftiga gitarrlåtar på ett spel som inte finns till Xbox 360 - lägg därtill på en halv flaska gin i kroppen och jävlar vilket gung.. man kände sig lite som Lemmy i Motorhead.. fast utan vårtan och groupies..

Hämtade Amanda på tåget ikväll och gjorde det fatala misstaget att fråga vad hon vile ha till kvällsmat.. min 7,5åring väljer sushi.. en normal unge hade valt pizza, pannkakor eller spaghetti.. min dotter väljer sushi! Ingen wasabi för det är starkt, men ett par tonfisk-makirullar och lax.. och eftersom pappa är lika såld på japansk fastfood och hon var värd något extra efter tågresan så stegar vi in på sushihaket Hai [
med Sveriges skönaste restauranghemsida], där f ö en gammal skolkamrat Johan jobbar [nu fick ni reklam killar, jag skickar fakturan] beställer två sushimenyer, pratar lite i vars en mobiltelefon innan vi skrattande övar att äta med pinnar och berättar vad vi gjort under helgen; slukar allt för många bitar och blir så där gott proppmätta.. det finns en liten risk att jag skämmer bort dottern lite.. men när hon klappar mig på magen när vi gått ut från restaurangen och frågar om inte magen hade mått bra av en taxiresa så inser jag att nä - vi ska ta bussen! Även jag har en gräns.. någonstans..

Kommentarer
Postat av: Puttski

För eder information har Herr Kilmeister tagit bort vårtan...... dock är väl groupisen inga problem.

2007-03-16 @ 14:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback