Just idag är jag stark

Idag kom jag hem och mådde bra. riktigt bra.. nä, inget har hänt. Torskade bigtime på poker inatt, det var en bra men inte allt för upphetsande dag på jobb, jag har ett par timmars ledighet från vardagen imorgon som jg tänker avnjuta på en lokal kinakrog och äta buffé tills jag spyr.. livet lever...

Satt och letade potentiella flickvännner på Spraydejt igår.. lite köttmarknadsvarning men samtidigt - om man inte satsar så kan man inte vinna.. jag har spelat Lotto i 20 år och fortfarande inte vunnit ett piss över 300kr så utsikterna är inte goda.. men de ska inte underskattas! På fredag är det Afterwork-samling med ett gäng som jag inte är kollegor med.. det känns lite underligt men som sagt - ut och våga vinn.. om jag orkar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback