Hitler, hår och lite porr

När det drar ihop sig till ishockeyslutspel slutar killarna att raka sig och odlar slutspelsskägg.. som lite lyckatill på vägen.. frågan är vad hockeytjejerna slutar raka..

Själv odlar jag också hår vid speciella arbetsrelaterade högtider. Vi har två kampanjer när vi ger våra kunder 20% rabatt på större delar av sortimentet. Förra gången odlade jag Hitlermustach.. förresten varför har den spjuvern fått ta patent på den typen ansiktsbehåring? Varför undrar inte folk varför jag har en Charlie Chaplinmustach utan förknippar mig med en bajssexälskande Österrikisk jude med en testikel? Som dessutom inte kunde måla? Läste för många år sedan en seriös artikel i en kanske lite mer tvivelaktig tidskrift.. Aktuell Rapport hette den redan när jag var liten.. att de hade bevis för att Hitler var kvinna och att det var den täta ditklistrade mustachen som avslöjade henne.. och så säger de att man inte köper porrtidningar för de intressanta artiklarna.. tänk.. svenska lastbils- och tonårskillars favoritrunkmagasin avslöjar: Hitler var kvinna..

Hur som - denna gången har jag valt en lite mer neutral kosymering och har inte rakat huvudet på ett par dagar. Ser ut som en liten björnunge.. Jag hatar maskerader! Victoria och Fredrik hade Halloweenmaskis för tre år sedan - då var jag faktiskt Hitler på riktigt med äkta mustach, skjorta, hängslen och armbindel.. taxichauffören från mellersta österlandet någonstans tittade väldigt konstigt när han frågade varför.. Men temat var ju att det skulle vara något läskigt.. tyckte jag var rätt snygg.. togs lite kort på mig den kvällen och är övertygad om att den dagen man bir offentlig person kommer Fredrik att sälja bilden till Aftonbladet.. sidan två, tre , fyra, fem och mitten kommer alla mina vänner att få uttala sig och Folkpartist-Birgitta och hon svarta ministern Nugmbki.. klick.. ja vad hon nu heter kommer uttrycka sin avsky inför tilltaget att våga driva med Hitler..

För att nu knyta ihop (hår)säcken.. maskeraden året efter hölls hos Niclas och Johanna och då tyckte min dotter att jag skulle klä ut mig till björn genom att klä av mig naken - jag var ju redan brun och hårig.. jag mötte henne halvvägs och blev Bamse.. i mammasnickarbyxor från Myrorna med stora gula knappar på, bar överkropp och med en blå luva som Anna sydde åt mig.. innan hon bet sönder min bröstvårta på balkongen.. men det är en helt annan historia..

Kommentarer
Postat av: Pucklady

De kanske slutar raka sig under armarna?

2011-10-08 @ 17:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback