Insomnad fest och en skrattretande vice VD [uppdaterad]

[Detta stycke är numera censurerat på begäran]

Lördagskvällen låg framför mig.. party, sprit, brudar, dans, tokröj och ett härligt samlag att toppa kvällen med och faktiskt sanningsenligt kunna lämna med orden: ledsen men jag måste upp och jobba.. Jag såg fram mot en Markooliokväll med andra ord.. lite som Mallorca fast i Malmö.. men med lite färre svenskar. Verkligheten blev att jag och Ulf satt i Teds soffa, käkade lightchips med dillsmak, kollade Moonraker och Conan The Barbarian innan jag gick hem och la mig.. alla hade hoppat av.. det är en elak värld vi lever i..


[Detta stycke är också numera censurerat på begäran. Beställarens åsikter är fullgott accepterade - därav handlingen!

Samtidigt vill jag skicka en jättekram till det svenska jantet och missundsamheten; möjligheten att rycka meningar och privata tankar ur sitt sammanhang är skitkul för en stunds extra garv i syfte att misskreditera - den bjuder jag på! Världen är större än utsikten från en traktor - det är inte alla som inser detta, men det är er förlust och inte min

/ Vidde - stolt innehavare av tankar och åsikter och förmåga att uttrycka de]


Kommentarer
Postat av: A-K

hehe... den historien tog alltså inte slut....

Postat av: Anonym

fetknopp

2007-05-16 @ 13:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback