Detta kommer hända idag

Klockan 00:35: Det är med lite prestationsångest man ibland sätter sig här och skriver. Måste tycka något, måste säga något.. för att det förväntas av mig. Jag förväntas vara rolig och dra snabba svartvita slutsatser om blattar som tar taxileg snabbare än det tar att få temporärt uppehållstillstånd, politiker som ser feminism som ett modeord men som vet precis lika lite som jag om vad det egentligen innebär och vilken brist på logik som ligger bakom. Eller att jag rackar ner på danskjävlarna.. dessa cigarrrökande pölseätare.. eller tyska bratwurstnazister..

Men idag blir det lite annorlunda. Surfade till "
The world of swinging".. en tjej som heter Maria.. undrar var hon gömt Raymond.. [nä, jag tänker inte på självmordspopgruppen som köpte tröjor för ett par år sedan utan på partnerbytesklubben som gruppen lånade sitt namn från] och hittade en lista. Och även om jag hatar blogglistor så tänkte jag använda den nu precis efter midnatt - gissa vad som händer och sen fylla i det faktiska händelseförloppet om 24 timmar.

Klockan 22:15: Då ska vi se hur det blev egentligen!

DAGENS KLÄDSEL: kl 00:35: Jeans och kavaj | verklighet kl 22:15: Dressmanbyxor och svart rock
DAGENS FRISYR: kl 00:35: Nyrakat | verklighet kl 22:15: Tvådagarsstubb
DAGENS HÄNDELSE: kl 00:35: Lunchbuffén | verklighet kl 22:15: Tänker på din Veronica Kram
DAGENS KOMPLIMANG: kl 00:35: Fan vad du är bra | verklighet kl 22:15: Tack så otroligt mycket
DAGENS LÅT: kl 00:35: Gouryella - Ligaya | verklighet kl 22:15: Ingen sommar utan reagge - Markoolio
DAGENS VILL HA: kl 00:35: Playstation 3 | verklighet kl 22:15: Så blev det
DAGENS SJUKA: kl 00:35: Munblåsan i underläppen | verklighet kl 22:15: Så blev det
DAGENS PLANER: kl 00:35: Lämna dottern, jobba, festa | verklighet kl 22:15: Så blev det
DAGENS SAKNAD: kl 00:35: Riktigt bra sex | verklighet kl 22:15: Kanske lite onani om någon timme..
DAGENS SKADA: kl 00:35: Står vänster knä i disken på jobb | verklighet kl 22:15: Skadefri
DAGENS DUMMASTE: kl 00:35: Folkpartist-Birgitta har sagt något i Metro igen | verklighet kl 22:15: Gick hem från krogen 2130
DAGENS TRÅKIGASTE: kl 00:35: Kontoutdraget | verklighet kl 22:15: Så blev det
DAGENS DROG: kl 00:35: Davidoff White | verklighet kl 22:15: Så blev det
DAGENS ÅTERSEENDE: kl 00:35: En flaska Absinthe hos Ted | verklighet kl 22:15: Restaurang Möllan
DAGENS FAVORIT: kl 00:35: Morgonpussen från dottern | verklighet kl 22:15: Så blev det
DAGENS FINASTE: kl 00:35: Det finns en soffa på Seating Concept.. | verklighet kl 22:15: Bartendern på Claesgatan
DAGENS KÖP: kl 00:35: Nokia N73 eller SE W880i | verklighet kl 22:15: Påskägg till David och Jessica
DAGENS GODIS: kl 00:35: sockerfria skogsbär från Karamellkungen | verklighet kl 22:15: Så blev det
DAGENS HUMÖR: kl 00:35: Uppsluppet| verklighet kl 22:15: Så blev det
DAGENS KÄRLEK: kl 00:35: Den nya mobiltelefonen | verklighet kl 22:15: Sony Ericsson K810i.. i maj
DAGENS LYCKA: kl 00:35: När jag testar Prada Pour Homme | verklighet kl 22:15: Niclas och Johanna

Den som lever får se!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag gillar min N73a skarpt. Grymt bra kamera :)

Postat av: Veronica Kram

Förmiddag som I kallas den Veronica Kram I förmiddagen av argentineanen i din plats verkar mitt känt mig önskar att veta hur men på den person behaga för att skriva på engelskt

2007-10-08 @ 02:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback