Sedan ett par dagar springer jag runt och ler.. visst är det mystiskt..

Det går rätt bra nu. Jantelagen borde hindra mig från att i print skriva detta faktum men ni som läser min terapiblogg regelbundet - jag vet att ni finns och jag tackar er för att ni tar del av mina spontana fördomar, tankeexperiment och annat knas. Då ni vid detta laget har en rätt bra bild över hur jag mår anar jag, i min självgodhet, att ni vill veta när jag mår bra.. och varför.. så jag tänkte göra en liten egokick och berätta lite. En del som ni kommer att läsa vill jag att ni håller för er själva, det kanske kan vara en liten hemlis mellan dig och mig?

Sedan ett par dagar springer jag runt och ler.. visst är det mystiskt..

Efter många sorger sedan jag lämnade Stockholms mediavärld har jag hittat rätt när det gäller jobb. Tydligen har jag en talang när det gäller att skapa levnadsrum i hemmet; kakel/klinker och badrumsrenoveringar är min vardag numera och det går hur bra som helst. Förra månaden knäckte jag för första gången "500 000krs försäljning/månad"-spärren och i december kommer jag att få äran att vara med och starta upp vår tredje butik; ett showroom med de senaste lösningarna inom badrum och kakel. Ett unikt projekt i Skåne, och jag ska vara med! Då jag blev fast anställd har jag haft möjlighet att lägga om lån vilket ger mig ett par fyrsiffriga kronor mer i månadsplånboken - kan man bli gladare? Jo - det kan man väl - men jag är riktigt stolt över mig själv just nu..

Sedan ett par dagar springer jag runt och ler.. visst är det mystiskt..

Materialism är illa - men attans vad roligt. Att kunna fixa Halloweenkläder till dottern och hennes vänner och dessutom en rejäl shoppingrunda på egen hand är underbart. En liten begagnad TV fick hon också.. lite för att dämpa mitt eget illa dåliga samvete som jag egentligen inte borde ha.. det är nämligen så att .. jag älskar min nya dator! Jo, det är sant - Vidde insåg att burken från 1998 måste pensioneras och är numera bärbar.. extra stolt är jag över att faktiskt, för första gången i mitt liv när jag fått välja mellan det billigaste och något lite dyrare faktiskt valt det dyrare alternativet..

Sedan ett par dagar springer jag runt och ler.. visst är det mystiskt..


Kommentarer
Postat av: Rocco

Jag tror att Vidde är kär.

2006-10-30 @ 23:16:25
Postat av: V-CUT

Härligt! Du kan vi förvänta oss ett par c-real ascii collections till antar jag?

2006-10-31 @ 10:06:11
Postat av: Nicco

Jag vill ha en x-box 360 och en radiostyrd stridsvagn !!

2006-10-31 @ 13:26:11
Postat av: Skivarp

Då skall jag inte vara sämre.
Min önskelista toppas av
att få en radiostyrd röd sköldpadda,
med blåa och gröna prickar på.
Tänka på att det snart är JUL.

2006-10-31 @ 16:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback