Egentligen, vad att gnälla på?

Så har Linda Rosing och jag ytterligare saker gemensamt - vi är partiledare. Hurra! Precis vad vi behöver i det här landet - en snygg populistisk tjej som bara behöver visa sig för en fotograf för att hon ska få en helsida; som vet precis hur hon ska bete sig för att få all landets press att följa henne och som går hem hos 14åriga Filippa som 68årige Kurt. En kvinnlig Bert Karlsson helt enkelt fast med en naziblatte till pojkvän och som är vacker topless..

Men vad kan hon? Hon säger själv att det finns många som kommer önska henne ett misslyckade. Det gör inte jag, bortsett från att ytterligare partier kan sno röster från mig.. Satt och kollade i grabbtidningen Slitz från mars 2003 där hon på frågan hur hon gör om det tänder till mellan henne och en kille säger att: "Jag ska inte ha sex med någon iallafall" - utgången vet vi ju och redan där har vi en god lögn som kvalificerar henne till politiker.

Jag vet inte om hon kommer bli tagen på allvar - skiter egentligen i det. Frågan är vad Björn Ranelid tycker om saken. Muppjäveln utmärkte sig för ett tag sedan om att det inte var rätt att kalla Magdalena Graaf och Carolina Gylling för författare bara för att de skrivit en bok.. hur mycket idiot får man bli? En författare är man när man skrivit något som andra kan läsa - en politiker är man när man tar en politisk ställning offentligt. Så lycka till Linda - men jag kommer till riksdagen före dig!

Fotnot: Viddepartiet - Det är på tiden [
www]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback