Tåg, en underbar vän och Tekken4

Lämnade Amanda i hos sin mamma över helgen. Båstad ligger 90 minuter enkel resa hemifrån och den resan gör man en gång varannan vecka - ibland är det svårt att förstå att för ett par år sedan pendlade man Stockholm Gärdet - Södertälje Hovsjö 2 timmar enkel resa i rusningstrafik med barnvagn..

Mötte Anna vid Nöjesteatern, glad att hon stannade kvar och ville umgås - det var längesedan! Vi trivs gott ihop, jag gör det iaf och tror det är besvarat - love you vännen. Smaskade burgare på BK, en cider på Ölcaféet och sen åkte vi hem och spelade Tekken4 på Ps2an till halv fyra.. sov gott några timmar innan hon klädde på sig och gick hem.. själv la jag mig under mitt täcke och försov mig till jobbet.. andra lördagen på ett år som jag öppnar butiken 10 minuter sent.. attans..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback