Repris av babblande anställd och en försvunnen vän

Vi har haft problemet tidigare, en anställd har tidigare babblat för chefen och hävdat att jag är missnöjd och ska säga upp mig. Eftersom både min chef och den anställde läser detta så ska ni vara helt på det klara med att jag vet inte hur det går till i er värld, men i min är det som följer:

Om och/eller när den dagen kommer då jag bestämmer mig för att gå vidare i min karriär är min det min chef och arbetsgivare som jag personligen kommer att meddela detta till. Jag kommer inte att ha några mellanhänder och det kommer inte vara känt av någon annan än mig. Bloggägaren, dvs jag, sköter sitt jobb så gott som det överhuvudtaget går med tilldelade resurser och med gott resultat på samtliga fronter. Våra kunder och leverantörer har alla ett gott öga till vårt företag mycket tack vare mig och jag är en av företagets mest lojala anställda och vägrar att bli anklagad eller misstänkt fler gånger för att gå bakom ryggen på folk. Att tro något annat eller att ens antyda det tar jag som en personlig förolämpning och det kommer inte att accepteras.

Skulle egentligen tala om hur klistrad jag satt framför "Commander in Chief" med Geena Davis som hade premiär på svensk TV ikväll.. men ovanstående antydningar har gjort mig för förbannad.. Sen hoppas jag att man hittar Emil.. En härlig kille som tyvärr valt helt fel väg här i livet och som varit försvunnen i tre dagar. Egentligen borde jag inte tycka synd om honom. Han är vuxen och tar ansvar för sitt eget liv, just nu verkar han inte uppskatta det, men vi vet inte eftersom han är ingenstans att hitta. Fortsättning följer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback