Mycket väsen för absolut ingenting

Än en gång har Ingmar, Sveriges Hugh Heffner som gjort Sverige känt som manodespressivt högtempel hamnat på förstasidorna. Denna gången har han inte satt på någon Dramatenskådis som kräver underhållsstöd utan hans Kinematograf var försvunnen - den försvann från UD.. som bortspolad från jordens yta! [ja, jag vet att ordvitsen är smaklös men va fan..]

Idag är denna mojäng, som tydligen är en slags medeltidsgrunka man kan visa film på och som lille Ingemar satt hemma i garderoben och runkade till, återfunnen - den stod i tryggt förvar på Svenska Institutet. Om den nu betytt så mycket för Hug.. Ingmar, varför låter han den stå i ett lager?

Men som vanligt när det gäller Ingmar Bergman.. mycket väsen för absolut ingenting!

Kommentarer
Postat av: Thaikuken

Dan 5:20 - Men när hans hjärta förhävde sig och hans ande blev stolt och övermodig, då störtades han från sin kungatron och hans ära togs ifrån honom.

2006-01-26 @ 13:48:53
Postat av: xiomara

Bra!! Ingmar Bergman är en nolla, vilket jag också tar upp.

Postat av: Xiomara

Hm, vet inte om jag upprepar mig nu men jag skulle bara säga att du har rätt, Bergman är en nolla.

2006-01-28 @ 05:44:58
URL: http://xiomara.wordpress.com
Postat av: xiomara

Vafan. Först kom inte min kommentar med så jag försökte igen - och plötsligt kom båda upp.

Och eftersom jag nu måste förklara hur det gick till blir det alltså tre stycken kommentarer. =)Sorry.

2006-01-28 @ 05:47:52
URL: http://xiomara.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback