Död åt Danmark - eller "Pölsemannen är farlig"

Det är skrämmande att vi år 2006 fortfarande har människor så trångsynta att man inte accepterar det som är olikt och om någon tycker annorlunda ska den förgöras. Enda skillnaden mellan muslimer och Sverigedemokrater i den processen är att muslimska extremister vrålar deras sanning medan SD döljer sitt enda riktiga huvudbudskap "Utrota allt som inte är svenskt" med fina ord som "En god skola till alla" och "Mer pengar till vård och omsorg".

Att som Sverigedemokraterna uppmana sina läsare av Mein Kam.., f'låt SD-Kuriren, att skicka in sina egna karikatyrbilder av muslimske profeten Muhammed är inte yttrandefrihet utan helt vanlig plump populism och religionshets. Att som JallaJallaskägg gå i grotttaket över att det i en tidning i ett litet Europeiskt skitland som flertalet muslimer aldrig hört talas om har publicerats en skämtteckning som ifrågasätter en religion och dess extrema utövare är precis lika mycket plump populism och religionshets.

Likheterna är, bortsett från ärligheten då, ganska stora. Men det var inte det som vi skulle fundera på idag utan det faktum att danskarna inte är de deijlige pölseätarna som de vill göra sken av. Malmö som ligger sämst till ur invasionssynvinkel och staden har blivit bas för den växande organiserade danskstyrda svenskfientligheten.

Danskarna utgör den största invandrargruppen till staden där man köper upp alla exklusiva lägenheter och skenskriver sig i dessa för att betala mindre skatt och för att kunna lyfta svenska bidragspengar; ett beteende som trissar upp hus- och lägenhetspriserna vilket gör att svenskar tvingas från sina bostäder. Vidare startas danska friskolor med enbart dansk personal med uttalad målsättning att kräva danska som officiellt andraspråk i grundskolan.

En dansk vägrar lära sig svenska och om vi inte förstår deras sjuka räknesystem med halvfjärsar och fem och trajves försöker de få oss att vara den stora boven som inte vill lära sig. Man säger att Frankrike har det folk som minst accepterar de som inte lär sig det inhemska språket, men då har man aldrig varit i Danmark. Nä, jag vill inte lära mig danska, jag skiter fullständigt i era Tuborgs, Sanne Salomonssons och fläsksvålar. Jag dricker inte er mjölk och jag ska sluta handla er fläskfilé. Det är dags för oss att inse att flertalet danskar är onda personer med storhetsvansinne och ett inbyggt hat och förakt mot allt som inte är danskt. Däremot vill de giriga svinen gärna erövra, förstöra och ta över!

Men nä, jag bränner inga danska flaggor, jag vrålar inte död åt Danmark. Men jag vill inte att Danmarks problem ska bli våra. Vi har nog med problem i vårt land och behöver inte era! Däremot applåderar jag Jyllandsposten för modet att publicera bilderna i ett sätt att ifrågasätta och aktuallisera de religiösa motsättningar som finns.. bilderna ja - är det någon som sett skiten på riktigt? Skicka länken så jag vet vad jag talar om. Jag vill ju inte sprida populismhets utan källkritik, folk skulle ju kunna ta mig för en Sverigedemokrat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback