Åk hem jävla jallajallaungar!

Det satt ett gäng blattar utanför porten och sköt lite smällare. Smällare är vansinnigt kul när man är 17, lite roligt när man är 25.. vid 30 tvingar man sig själv med att stå ut och vid 50 lämnar man landet runt 20 december varje år. Vidare är det ett plågoris om man har ont i huvudet.. jag har ont i huvudet.. Att ordet respekt sällan finns i medvetandet hos Malmös jallajallaungar med Zlatanbrytningar vet jag men efter 20 minuter pallade jag inte mer utan öppnade fönstret och förklarade att nu får det fan vara nog..

Det roliga med dagens blatteungar är att ingen vuxen människa någonsin sagt till de på allvar. Fem tuffa killar plockade undan smällarna och satt och petade i gruset med foten.. ungefär som min 7åriga dotter gör när man säger åt henne ordentligt att nu räcker det. Och precis som med Amanda så var de igång igen 3 minuter senare med att kasta smällare mot varandra - och så undrar ni varför Jugoslavien exploderade för ett par år sedan - det ligger tydligen i slavers gener att kasta krutladdare produkter mot varandra - men åk då för helvete tillbaka till Jugoslavien och döda varandra där - låt min trappa vara fredad för helvete!

"Det var inte jag mannen,  säg till han där borta" säger alla och pekar på en Canadian Gooseklädd blatte i den traditionella "kepsen-10cm-ovanför-huvudet". "Ja eller hur - ge nu upp för fan". "eh kom igen killar så drar vi" Och så gick de till huset 200 meter bort.. idioter.. men jag slapp äcklen här! 1-0 till mig..

Kommentarer
Postat av: Ank

och var skall vi skicka de jobbiga ungar som smällde här då...tror inte de var släkt och fattar inte (eller det gör jag kanske) hur de har råd att stå och smälla i mååååånga timmar och inte små fjuttiga billiga smällare inte...
så kan inte pappas rika pojke från Slottis få åka med jalla jalla ungen till vart de nu hör hemma så kanske man kan få sova..

2006-12-23 @ 15:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback