Viddes Chokladdrömmar

När jag var liten.. för längesedan, läste Ernst Hugo Järegård Roald Dahls bok "Kalle och Chokladfabriken" till stillbilder i SVTs annars politiskt korrekta public service regi.. igår såg jag Tim Burtons version med Johnny Depp som excentriske Willy Wonka.. jag som inte gillar choklad som godis försvann i en gräddig kakaokräm med jordgubbsfluffsmak under 90 minuter.. Det enda som störde lite under filmen var att jag och Anna hade ätit turkisk buffé tidigare på dagen och när man satt i salongen och råkade rapa lite av kolsyran i 28kr/liter fantan man köpt bubblade det upp en massa konstiga lukter av lamm, kikärtor, konstiga såser, vitlök.. något avtändade jag vet.. men vi hade ju varandra..

Är egentligen lite sur på mig själv och på Anna, vi har känt varandra i många år nu men har inte börjat umgås förrän på senare tid.. fatta hur mycket tid vi förlorat, har så fruktansvärt kul ihop och eftersom vi vet allt om varandra kan man ge de där extra interna små pikarna och tjuvnypen.. hon är en riktigt härlig tjej.. och Ystad är inte så jättelångt borta. Längtar tills vi ses hjärtat! [eftersom det är allt fler som hittar Viddemannens blogg så anar att du hittat hit - tack för en underbar lördag även om jag ångrar att jag inte tog kort på dig när du låg i fåtöljen i sovrummet]

Efter att ha skruvat korken av en flaska Bailys och en Explorer Jordgubb fanns liksom ingen återvändo, drack hälften var och packade resten i en rosa Barbieväska och begav oss till Anna & Pepa för sedvanligt partypartydisco och som vanligt när man är full som ett ägg: Vi drar till Slagthuset..

Malmö har haft lite gayfestival och hade avslutning.. mycket hånglande.. sprang på Anderz och DaBuzz.. dansade som en galning, har inte varit där sedan Madeleine och jag rockade dansgolv för ett år sedan men Vidde kan fortfarande.. fick bara två uppraggningsförsök på mig, avböjde vänligt men bestämt och festade vidare med Anna och vet faktiskt inte riktigt hur vi kom hem.. men att vi gjorde det iaf.. och jag somnade före henne.. säger hon.. men så är jag ju man..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback