Telefonuppdatering mot min vilja

För ett par månader sedan kände jag att som förste kund i Sverige förlänga mitt 3abonnemang.. knallade ner till butiken och det var inga problem alls.. "Vilken telefon vill du ha?" frågade killen och jag svarade att nä, jag är helt nöjd med min men han förstod inte svaret.. "Vilken telefon vill du ha?" fortsatte han tills jag pekat på en som låg där och såg minst plastig ut.. och är nämligen helt nöjd med min NEC616v och ville inte alls ha en LG U8180.. men jag fick en sådan ändå..

Nu är NECen fortfarande min favvotelefon, men den är lite sliten så jag tänkte att nu kan jag ju plocka upp med LG och se.. så jag gjorde det.. och den är lite koreanskt plastig och så.. men fungerar väl.. docl är det lagom kul för man kan inte sortera in bilderna under olika mappar.. och viss bilder vill man ju faktiskt ha för sig själv.. så jag är lite lagom pisstrött på telefonen som annars i det stora hela känns rätt ok.. tänkte dessutom att LGtelefonen skulle kunna sänka mina telefonkostnader eftersom den är så tråkig att skicka sms från.. får se hur det får..
Ni är ett par som vid detta lag undrar lite hur det gick efter mitt brev till riksdagsledamöte som struntar i viktiga omröstningar. 10 mail skickades iväg och fem har kommit tillbaka.. tack än så länge till Hillevi Larsson, Urban Ahlin, Gunnar Axén, Camilla Sköld Jansson och Gunilla Carlsson - era svar kommer inom kort att presenteras så ni får förklara Er frånvaro..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback