Tanke på ett X2000

Vem var hon egenltigen.. den kortklippta blondinen som ledde sin cykel med barnstol på Södertull tillsammans med sina kompisar? Vem var du och varför fick jag den där blicken som med största anledning betydde "om du inte hade haft munnen full med en Chicken BLT Baguette med majornäs hade dragit in dig i gränsen och knullat skiten ur dig".. blicken kan också ha betytt något annan i stil med att [oi, jävlar mad majornäs det droppar ur den fule killens mungipa] men nä.. hon ville ha mig..

Nu tar jag all min erfarenhet och kunskap om mycket och speciellt om saker jag inte behöver veta och försvinner ett par dagar. Men jag är aldrig längre bort än här.

Kommentarer
Postat av: Marianne

Ha så skoj i sthlm! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback