Sex med Peter Swartling?

Bläddar igenom Aftonbladets webupplaga.. ja, på arbetstid - har sålt och tagit order för ett par sköna tusenlappar så det är jag värd.. stannar till vid en bild på Peter Swartling, juryordförande i talangtävlingen Idol.. tydligen är det så att tjejer erbjuder jurymedlemmarna sexuella tjänster efter utförd audition. Chockerande tycker herr Swartling att det är eftersom förslagen kommer 7 på morgonen och inte 4 på natten enl http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,698373,00.html ..

Det roliga i det hela kommer när Aftonbladets politiskt korrekte sexexpert Linn Heed får frågan: Varför tänder unga tjejer på Idol-juryn, och hon svarar: "Jag tror att vi idag ser ett fenomen där många ungdomar blivit lämnade ensamma mycket i barndomen - framför datorn, videon och tv:n"

Linn Heed som är leg pskykolog och sexolog [tänk att ha sex med en sexolog: "Varför gör du så? Vad tänkte du på då] har inte bara betalt för att säga idiotsaker utan har även betalt för sin utbildning - ett råd: begär pengarna tillbaka..

  • Det kan inte bero på att Idoljuryn sitter på en otrolig makt vars åsikter kan leda till en framtid som artist, och många har använt, gör det och i framtiden även kommer att knulla sig till fördelar?
  • Det kan inte bero på att tjejer faktiskt blir attraherade av gubbarna i juryn? Tanken är motbjudande även om Danne är trevlig att tjuvnypa vad jag kommer ihåg.. men vi tänder alla på olika saker och konstigare fetischer har man ju upplevt..
  • En av feminismens existensberättiganden enligt Carolina Gynning  [ljudlig blond tabloidklistermärke] är ju att när killar knullar tjejer så är de coola och när tjejer knullar killar är de horor.. tjejer ska minsann få knulla hur många de vill utan att bli kallade horor - och visst håller jag med så länge de inte tar betalt.. Att sen man borde fråga sig om livet egentligen går ut på att knulla så mycket olika människor som helst är då en värderingsfråga men som sagt: var Carolinafeminist och knulla på - heja!
Själv vet jag folk som tycker jag liknar en liten chokladbrun kopia av Peter Swartling.. man kanske ska ut i helgen.. och vad sexolog Linn beträffar så.. suck.. fortsätt läs dina böcker och när du är klar och vill ut i den riktiga världen mailar du mig på [email protected] så ska jag visa sig den


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback