Muslimer, Porr och Pepsi Crystal

X2000, en kaka Geisha och en importerad burk Pepsi Twist från Tyskland köpt i en JallaJallabutik i skuggan av Farsta Centrum - Mustafa i butiken sålde inte bara tysk Pepsi utan även lite bröd, bönemattor, Glocken Goldkartonger.. och porr.. mängder av porr.. Hade lika mycket porr funits och man tagit bort mattor och läsk och flyttat butiken till en liten gata i Soho i London hade det varit en välsorterad porrshop.. hur jag vet det? Det som hänt i London stannar i London.

Mustafa var säkert mycket stolt över sin butik och vad gäller porren, vad vet vi omuslimtrogna vad kvinnorna har under burkan.. mitt helt privata tips är.. INGENTING - ta en tripp till närmsta klädbutik för muslimer och kolla sektionen för kvinnounderkläder och HOT DAMN så är vi tillbaka i Londons underbara porrträsk.

När vi ändå är och nosar på genomskinligt, kommer du ihåg Pepsi Crystal - läsken som såg ut som mineralvatten men som smakade Pepsi? Vart tar alla experimentiella tyska projekt vägen? Det var längesedan man var i Tyskland, däremot var jag på Slagthuset i lördags.. fotografen tyckte det var roligast att fotografera mitt skrev.. men det var kanske en komplimang i sig..
www.nattklubb.com - kolla lördag 24 sept.

Kommentarer
Postat av: Pidda

På den tiden var det ju något att besöka. Nu är det bara bottenskrapet kvar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback