Metrosexuell är det väl det heter

Förstörde min BMI-reduction igår genom att chocka magsäcken med ett par friterade bläckfiskringar. Gå inte på toaletten efter mig säger jag bara. Sitter på jobb med ett sug i magen, varför gör man dumheter? Tänk om man bara kunde bara klok alltid.. Snackade med Johan i Stockholm och frågade om han ville ut på kryssning, längesedan man festade med honom faktiskt.. sen kom jag på att hans sambo kanske skulle tycka det var lite knas om Johan bara försvann 24 timmar.. men det verkade vara lugnt.. och så lovade jag att inte tafsa på honom för jag vill ju inte vara en wrecker.. fast de har varit tillsammans i 12 bögår, vilket är lika mycket som 4 för oss andra.. tänk att bögar har en egen tidsräkning.. det är bögar, kineser och muslimer.. tänk vad lite man vet om andra.. spännande att lära nytt!

Men Mats behöver inte vara orolig. Har aldrig känt biattraktion till någon man men däremot är det många homokillar som gillar rakade asiater.. och visst är det kul att gå ut på krogen, få höra man är snygg och få erbjudanden om frukost på morgonen.. men när 9 av 10 är från killar och man själv är hetro så är det lite frustrerande ibland. Men det är aldrig några sura miner, man tackar och säger att det är inget för mig ikväll och så är det inget mer med det.. Var det Iggy Pop som sa "Röv som röv" när han satte på en transa..

Men nu är det så att jag hellre dricker cider än vin, drinkar än öl, cosmo än GT.. är Vidde dessutom på danshumör och har betalt inträde, eller gått före i kön, så dansar jag och sitter inte i ett hörn och ser sur ut.. och inredning är fan så mycket roligare än att bli smutsig medan man meckar med en Volvo Pentamotor.. men sån är jag.. och om det gör mig mer attraktiv i homoögon så fine, jag tar ingen skada, jag vet vad jag vill vakna upp bredvid och det är inte en skäggig manskind utan en mjuk kvinnokropp.. mys..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback