Ge mig medicin för helvete

Du som känner mig vet att jag visst kan vara gnällig om min hälsa men att jag alltid biter ihop. Att jag stannar hemma från jobb hör till det värsta jag vet, och karensdagen har inget med saken att göra] men idag är det syntax error i hela systemet. Rösten har promenerat bort någonstans och hittar kanske hem runt lunch, näsan är igenmurad med fetsnor, halsen är uppsvullen som en blåsfisk.. Vidde är sjuk helt enkelt och loggade egentligen bara in för att kolla FASSonline vilken sjukdom jag har och se när Apoteket öppnar.. precis som om de har något där.. Svenska Apoteket är ett jävla placeboställe, nämn EN som blivit frisk på Apoteksprodukter.. men det finns viss % snygga tjejer bakom kassan som dock inte vill röra på en eftersom man är sjuk när man kommer dit.. ungefär som att klassa hudkliniken som bästa raggningsställe..


Jag vill ha medicin som är testade på djur och inte godkända av byråkrater - mediciner som gör mig frisk! Missförså mig rätt, jag älskar djur, tom Saffy Mjaoth [hon ville lägga till -th i sitt andranamn, tyckte det lät mer EUanpassat] även om hon satte klorna i min penis inatt när jag låg och sov.. men.. jag vill bli frisk.. och nä, jag tror inte en sekund på alternativmedicinhokus pokus. Mina föräldrar har druckit KanJang och Echinaseradroppar i tjungo år och de blir fortfarande förkylda och eländiga med det otroligt käcka försvarstalet: "Det hade kunnat bli värre om vi inte hade tagit KanJang".


Har en flygvärdinnekompis som köpt en mirakelgrej runt medelhavet som tydligen ska rensa systemet på ett par timmar men var hittar jag hennes nummer.. och vågar man verkligen ta något som inte är testat av någon trygg, svensk myndighet som garanterar att jag inte får några elaka biverkningar.. tror jag tar Apoteket trots allt...


Kommentarer
Postat av: Lotten

Hm. Kan bara konstatera att min uppfattning av förkylda killar är en ganska representativ bild av verkliga livet... De blir griniga som små barn. Fullständigt odrägliga.
Såååå synd om er då! Ligg ner, håll käft och vänta ut skiten bara.

Lotten

2006-02-26 @ 09:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback