En butikschefs funderingar

Snart drar jag till Polen, affärsresa blir det när vår leverantör av bubbelkar och jacuzzis håller utbildning och demonstrerar sina kar och SPA-anläggningar; utbildning, sightseeing, shopping, trevligt umgänge och underbart hotell. Mina tankar vandrar som alltid och fallit på bilmässor och utställningar.. alltid en massa läckra tjejer vid varje ny bilmodell som avtäcks.. är det samma sak med bubbelpooler.. "Ta med badkläder" står det i inbjudan.. att spendera ett par timmar i bubbelpool och SPA är då visserligen att späda på sin ofrivilliga gayimage men med värdinnesällskap skiter jag fullständigt i det.. det gör jag även utan sällskap - SPA är SPA.. men det är nu mina konfunderingar kommer in i bilden.


Sprit är gott och är det billigt är det ännu godare. mest alkoholförgiftade kropparna i världen tillhör på ena eller andra sättet säljare och att vår Polenresa kommer att gå i nykterhetens tecken är bara dumt att lura i omvärlden.. Polsk respresentation ska bli spännande att uppleva.. kan den skilja sig från japansk? Vår värd är en mycket trevlig man som gillar sprit, kvinnor och bubbelkar.. han säljer handfat och diskbänkar också men det hör inte hemma här.. så risken finns att kvällen kommer att gestalta sig som så att..


..man sitter där på lördagnatten på sitt hotellrum, full som sig bör för en butikschef på affärsresa med en flaska billig vodka i ena handen och med två uppraggade flickor i vars ett knä som hånglar lite lätt med varandra och tittar så där lite på en.. "vi vill gärna att du är med oss och leker lite ikväll..."


Det som händer i Polen stannar i Polen och till skillnad från större delen av mitt resesällskap är jag hysteriskt singel och fri att utan betänkligheter göra vad jag vill utan att behöva redogöra och patetiskt dementera inför en partner. Men borde man ha betänkligheter för egen del? Svaret från min vän Jenny i Göteborg säger allt..

..Gör som Pål Hollendar, låna en kamera, gör dokumentär av skiten och skicka till SVT..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback