Dags för mitt livs sista bantningskur!

På lördagmorgon är det dags igen.. för ett halvår sedan stålsatte jag mig rejält och bestämde för andra gången i mitt liv att nu är det ändring som ska till.. första gången tappade jag 20 kilo med hjälp av Pyrovat.. förra vet jag inte men minskade med två midjestorlekar  med Nutrilett Intensive och jag har lyckats hålla vikten.. så nu är det fullt race framåt - beach 2006 here I come.. detta året var jag bara på stranden en gång.. och då åt jag Pringleschips..

Nä, jag ska inte bli en fanatiker, vill bara ner två byxstorlekar till.. jag är jag och även om det finns ett par kilo extra så är det inget jag tänker på så.. men kroppen skulle må mycket bättre.. att sedan Nutrilett smakar choklad.. visst eller hur.. är illa men va fan.. det är tre dagar Pyrovat,  femton dagar av mitt liv till med pulver, en vecka med Atkins.. vi snackar inte ens en månad.. och jag vet att man inte ska hesta kroppen.. men så säger alla dietister som redan är smala och vackra.. och jag är vacker.. och när jag kommer ner i mina 34tums igen är det party som gäller.. vi får se hur det går.. 3 septemer startar jag.. 25 är måldagen.. och 26 är det Stockholmresa med mys i sikte.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback