Dagens funderingar

Det blev en liten svamputflykt med föräldrarna, hittade lite skogschampinioner.. Sen blev det lite sen lunch i Lomma och en härlig glass nedanför Turning Torso på Bo01-området.. Det är inte ofta man får den känslan men när jag går runt bland husen i Västra Hamnen känner jag mig trygg, hemma, precis som att området kallar på mig.. vi får väl se om man någon gång i livet lyckas dra en turlott i guds lilla tombola..

Kollade mina mail, fick tillbaka ett svar på en jobbintervju jag varit på för ett tagsedan.. det var inte negativt, tvärtom.. Har bråkat lite med min stora bebis till flicka.. hon är lite för bortskämd.. Vi håller på att skriva en ny låt till henne.. uppföljaren till (Jag Är) Lite Rädd...
www.reimann.se/amanda

Är det inte lite konstigt ibland att man kan gå en hel dag och vänta på ett telefonsamtal som man vet ska komma, så kommer det och man har inte alls så kul som man borde kunna haft på telefonen men när man lagt på är man ändå glad att man pratat?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback