BMI-configuration initiated

Så var lördagen här, och det ska bli skönt att slippa mat på ett tag.. gick på Coop Forum igår och handlade lite grundläggande förnödenheter och mådde faktiskt lite illa av att köpa just mat till mig själv så jag tror att min BMI-konfigurationsmånad ligger helt rätt i tiden.

Ringde mina föräldrar idag, solen skiner och jag hoppades att de skulle bli glada över att åka ut i skogen och leta lite höstsvampar, men det var tydligen allt för avancerat att umgås med sitt barn och barnbarn lät det som. Det är så tråkigt för de måste göra minsta spontanutflykt till ett heldagsprojekt som måste planeras tre dagar i förväg vilket de ändå inte kan göra eftersom man aldrig vet hur mammas mentala/fysiska hälsa är i dagsläget.. de ändrar sig kanske..

Annars är det smutstvättssortering som gäller medan Saffy Mjao helst skulle vilja att jag satt framför datorn hela dagen..
saffy02


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback