Anja Pärsson är fejk!

Har signat upp mig och hoppas vi testpilot för Pioneer och deras nya HDTV i plasma eller något liknande material.. vill verkligen för då får jag en TV och då kan jag betala TVlicens och vara med om att stödja PublicService och deras underbara folkbildande dokumentärprojekt..

SVT kommer att sända 100timmar från den alpina cirkusen 2005/2006.. hörde jag hos en kompis.. Anja "Sälen" Pärsson är ju tillbaka i backen och då måste SVT föja det, vilket för en gångs skull är förenligt med deras uppdrag.. men tänkte på en grej.. är det konstigt att Sälen vinner när det är hennes pappa som sätter banorna? Är det inte kvalificerat fusk på hög nivå? Pappa är tränare och sätter tävlingsbanorna som hennes dotter sedan åker och vinner i? Är det så att utan pappa är Sälen bara en medioker medelmåtta? Detta måste utredas, skriva insändare, bli huvudämne i Agenda, Sverker - fram med soptunnan.. eller..? Accepterar vi fusk när det gagnar vårt lands image som atletnation?

Kommentarer
Postat av: Helenan

Sånt trams du får ur dig när du krystar. Har du sett henne åka? Då menar jag inte på TV.. Har du sett de banor som hennes pappa satt? Har du sett de banor som Kostelics pappa satt? De som Anja också har vunnit i? Himlaplättar.

2005-10-24 @ 07:35:42
Postat av: adam

DU lär nog va den som pratat alldeles för mycket om saker du inte har en aning om.
Jag har varit elit alpin åkare i 17 år och det du säger låter likadant för mig som det gör när en sydamerikan pratar hockey så att peter forsberg hör.

Enda sättet att fuska i slalom är att dopa sig (vilket inte gör särskilt mycket nytta i denna sport) eller att sabba för någon annan med att fila slökant osv.

Så va så snäll att sluta hacka på en av våra största idrottsliga talang!

2005-11-30 @ 02:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback