Mitt sexliv med Kristi Brud..

..i tanken; verklighetens Åsa Waldau skrämmer mig lite, även om hon är snygg och säkert är en akrobatisk sexmästarinna.. hursom.. Dagens Expressen avslöjar Kristi Bruds hemliga sex med Jesus.. shit vad hemligt det blev nu då..

"På 14 tättskrivna dokument, gömda i datorer som bara de innersta i Knutbykretsen har tillgång till, finns Kristi bruds profetia. Det är läkaren och psykoterapeuten Rigmor Robèrt som i en debattartikel i Dagens Medicin, Sveriges ledande tidning om sjukvården, avslöjar sektens allra hemligaste - och viktigaste dokument. Profetian är nedskriven av Åsa Waldau själv. Det är 23 daganteckningar daterade den 25 mars till 19 april 2000. Då upplevde Waldau att hon stod i direktkontakt med Jesus."

Frågorna hopar sig.. 14 tättskrivna dokument.. i en dator, betyder det att man använt fontstorlek 4 eller att man skippat mellanslag? Dagboksanteckningar i all ära, men det är väl privata tankar som en psykoterapeut inte borde skicka vidare till tabloidpressen? Det kommer dröja många år innan jag går till en psykoterapeut och erkänner att jag hade sexuella fantasier om Jenny Åberg i min klass när jag gick på högstadiet, man vill ju inte bli uthängd i pressen.. Rigmor - vilken trovärdighet får du och dina kollegor efter detta "avslöjande"?

Skiter fullständigt i vem Åsa Waldau har sex med, offentligt eller i hemlighet.. själv har tjejer och kvinnor under mina senaste år kallat mig både för Vidde, gud och jesus.. någon mumlade något om riddare men då slutade jag lyssna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback