Kommunister, nazister och en hockeyfrilla i sting

Lars Ohly, ledare för Vänsterpartiet, har alltid kallat sig kommunist. För honom är kommunism ett klasslöst samhälle där alla gör allt för alla och ingen. Alla brott som begåtts i kommunismens förtecken bekommer honom inte ett dugg.. funderar på om jag skulle ta och kalla mig för nazist.. Nazism för mig är inte förknippat med koncentrationsläger,  diktatur,  förföljelse och etnisk rensning.. För mig är nazism monumentala byggnader, raka motorvägar och leende barn.. 

Nu har Lars gjort avbön.. han är inte kommunist längre.. utåt sett.. det gör honom inte ofarligare.. En kille som däremot är ofarlig men hysteriskt underbar och motpol till såväl kommunism som nazism är min och allas vår vän Emil.. Känner du inte Emil?
Klicka här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback