Dildoförakt och seriefigurer

Fick tag i min kära väninna som införskaffat en herr Kanindildo.. det visade sig att när hon väl skulle till att testköra och uppnå njutning endast en vidde kan åstadkomma.. så insåg hon att det inte fanns batterier i hemmet.. jag behöver inga batterier för att tillfredställa.. och jag kostar inte 600spänn heller.. tar gärna emot 600, men det är en helt annan sak.. nåväl - lider kanske av lite hybris, vem vet. sant är däremot att jag  vägrar å det grövsta acceptera att lite pulserande formgjuten plast är bättre njutningsgivare än jag! Ställer upp i ett motbevisande test vilken dag som helst. Herr Kanin är en snygg produktplacering i en dramasit-com, inget mer. Men människan är en lustig varelse; talar man bara om samma budskap tillräckligt många gånger så blir det en vedertagen sanning.

Min mamma fyller år på lördag.. Niclas och Johanna bjöd mig på fest för en massa veckor sedan, Anna bjöd mig i helgen.. och så jobbar jag.. om chefen luskar fram helgersättning.. Jag är lite rädd för Niclas och Johannas fest.. gillar inte att klä ut mig.. temat är Seriefigurer.. konsulterade min dotter om råd. Hon tyckte jag skulle vara Koda, björnungen i Björnbröderfilmen. Då skulle jag bara ta av mig kläderna eftersom jag är brun och hårig redan.. tack älskling..

Kommentarer
Postat av: mathias

kenny i southpark kanske

2005-11-02 @ 15:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback