Dejt, bjudning och magsår

Det blev en tripp till Lund igår.. Linda har blivit singel och hade gråtit ett par timmar nonstop och behövde lite tröst så jag och Jeanette åkte till Max och hjälpte henne tröstäta pommes.. Linda fick ett presentkort med mig som dejt i födelsedagspresent av Jeanette förresten.. undrar om hon tänker lösa in den..

Idag är det regn.. lite ont i magen.. ikväll blir det bubbelbadkar och god mat hos en av våra kakelleverantörer och det ska bli hur kul som helst, känner bara att jag inte har tid.. en massa grejer som måste fixas.. det värsta är inför lördagen, maskerad.. gillar inte maskerad men idén som jag och Anna kläckte är klockren.. måste bara hitta kläder.. gör det på fredag men då måste jag avboka mötet med Peter.. och måste ringa Jenny, och Andreas.. och Micke - måste få klart lördagens annons till Sydsvenskan.. MAGSÅR!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback