Dagens tips: Ta en Tianlott

Låten jag sprang och nynnade på hela vägen från Pressbyrån Pågatågstationen idag; Army of Lovers - "King Midas".. det är inte ofta man vinner stort, än mer sällan man vinner större, men idag blev det stort.. stort för mig.. stort nog att betala denna månadens skulder innan den 30 nästa månad.. det är stort..

På väg till Amandas skola mötte vi Ashmeds pappa.. Ashmeds pappa har vi träffat i snart två år och han är alltid jättetrevlig och hälsar HEJ på mig och HEJ AMANDA till lillmonstret.. idag kom vi på att det är nog det enda vi sagt till varandra någonsin.. "pappa vad heter han?".. ingen aning.. Sen såg vi att Ellas bil, eller.. snarare Ellas mammas bil kom körandes.. då öppnar Amanda munnen igen.. "Det är ett tecken på att vi är lite sena till skolan".. Nu får Amanda inte gå hem till Ella på ett tag..

Undrar om jag ska köpa den där espressomaskinen.. inte för att jag dricker kaffe men för att den skulle se bra ut i mitt kök..


Kommentarer
Postat av: Niclas

Köp inte den !!!!!

2005-11-14 @ 13:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback