Barnkalas och Polenflashbacks

Tänk, nu har min dator varit på ett dygn och internet håller fortfarande.. anar att det är MSN som orsakat General Failure på min gamla burk, vem är han?


Om en halvtimme är det barnkalas för lillmonstret och hennes kompis Elvira - Andys lekland ska vi till, ett ställe med ett par 100kvm med inomhusklätterställningar, luftslott och Chicken Nuggets.. en genial idé för storstadsungar. Visst är det mer personligt och roligt att ha barnkals hemma, eller utomhus, men 18 sexåringar i en trea eller trädgårdsfest i en hyresrättsrabatt i november - me don't think so..


Fick lite Polenflashbacks efter gårdagens scenframträdande.. Karolina hette den långbenta läckerbiten.. "Loft - Mallorca" är väl får låt.. hittade den i en gammal skivback.. jisses vilka skelett som döljer sig där gammal DJ från mitten av slutet på 90talet som man är.. Tydligen har man gjort avstamp i folksjälen hos åtskilliga Vellingebor eftersom de fortfarande kommer ihåg en.. och så var det killen från Båstad som vrålade åt mig i SpyBarkön.."Kolla, det är DJ Vidde, jag känner honom, släpp in mig.." han fick stå kvar, tack Fadde för att du värnar om mitt privatliv. Nu var mitt sällskap en kopia av din sambo, men ändå.. tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback