Bamse, energidryck + favorit i repris

sitter i stolen på jobb med hysterisk ryggvärk.. nä, det har inget med att göra att jag delade säng med lille skutt i söndagsnatt!

anna hade sytt mig världens bästa bamseluva, jag hade köpt de vitaste kaninöron jag kunde hitta.. hon var påklädd och jag var avklädd.. bar överkropp och snickarbyxa utomhus 5november är kallt.. lite dålig uppslutning kring seriefigurstemat dock men en mycket trevlig tillställning.. niclas snackade någonting om att han kastat två pappåsar fulla med tomma SPRITflaskor.. så det var kanske inte så konstigt att bamse och lille skutt däckade i en hög när vi kom hem..

vaknade av att saffy mjaoth låg demonstrativt mellan oss, spann som ett flygplan och vägrade att flytta på sig.. rätt kraftig revirmarkering där.. 10 pringleschips och en XRAYenergidryck - micke var med på festen förresten - jättekul att se dig igen mannen, jag tog tillbaka drickan eftersom du inte ville ha den.. tycker du att XRAY låter bekant? jo, du har läst om det tidigare -
klicka här

skulle följa anna till tåget men vi tog en sväng om espressohouse och käkade laxmacka med chokladtårta med vispgrädde innan jag satte mig på tåget till båstad för att hämta lillskruttan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback