Vet inte riktigt om jag är välkommen alls

Igår ringde jag mina föräldrar och ville veta om de hade några planer - det tyckte pappa var jobbigt eftersom de aldrig planerar någonting. Egentligen ville jag bara veta när jag kunde dyka upp eftersom jag ska till de idag.. runt femsnåret tyckte han och mamma som pratade i bakgrunden var en bra tid..

Idag ringde jag och kollade om de önskade sig något speciellt i julklapp, presentkort ville de ha så det blir en flaska champagne och 400spänn presentkort. Sen undrade jag om någon kunde hämta mig vid busshållplatsen vid motorvägen runt femsnåret så jag slapp gå genom Vellinge. Men det kunde bli lite svårt för de hade ju tänkt att dricka glögg.. innan klockan fem tydligen när de tyckte jag skulle komma.. någon mer än jag som anar hämndaktion för att jag funderade på att fira jul utan mina föräldrar?

Kommentarer
Postat av: Marianne

Hade mer än gärna flytt fältet ett tag, men jag har svårt med barnvakt. Trots att jag har två supergoa ungar! Hmm.. bökigt! Förhoppningsvis får jag barnvakt imorgon så att jag kan lufta mig lite för första gången på evigheter.. Och du.. du är fan inte ensam om att hata stressen kring jul. Urk!

KRAM på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback