Tian Kortlek i direktblogg

Köpte en biljett till Sidewalk Express, slog mig ner och så visade det sig att jag fick surfa gratis - 20spänn åt fanders, fast jag kan ju lika väl sitta här som läsa bort en massa minuter på ett tåg som ändå står stilla.. köpt två tianlotter också som jag tänkte skrapa live. det är Tian tärning som gett mig ett par tusenlappar redan, men jag vill ha fler. Det är tre spelfält med två kort i varör 3 till 11i varje. Överst är motståndarens kort vars summa man måste slå för att vinna - svårt? Nä, men det är allt för ont om höga kort på mina.. dags att börja och för att hålla spänningen så skrapar vi mina fält först.

Lott Ett: Mina kort gav 12, 14, 17.. ingen trolig vinstchans: Motståndaren: 15 - VINST.. ojfan.. se hur mycket.. 20kr.. jag fick tillbaka insatsen iallafall. Nu ringde Jeanette och vill äta, och jag som redan smaskat en stor pommes på Burger King.. vi fortsätter..

Lott Två: Mina kort gav 13, 19, 17.. vinstprognas är rätt illa efterso jag vann på förra..  Motståndaren: 20 - NIT.. väntat men trist.. inga tusenlappar denna gång.. Men trevligt middagssällskap - undrar om det blir Pizza Hut eller det där iranska stället.. med Jeanette vet man aldrig numera. tihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback