Panelen svarar på mina frågor

Jag vill också, varför ska bara tabloidpressen! Vidde ställde dessa frågor:

1. Vad finns i ditt glas på tolvslaget? 2. Vilken kändis outar sig som gay 2006? 3. Hur långt går Sverige i fotbolls-VM? 4. Vilken modeaccessoar blir oumbärlig nästa år?

panel johannaJohanna Härnqvist, Växelguru - Malmö
1. Nåt svenssonvin från Värnhemsbolaget.Om jag hinner.. 2. Idol-Basse 3. Vad var frågan? Okej, eh.... tre? 4. Nyckelring med glad firgur i Pandurofoam
panelen jennyJenny Jonsson, Säljare - Norrköping
1. Exklusivt bubbel med jordgubbe i 2. Prinsen så klart. Nu är det på riktigt. Det tog lång tid efter alla skriverier efter konfirmation men nu e det ett faktum 3. Brons 4. Penisringen
panel leddyaLeddya Qvarfoth, Superdupermamma - Farsta
1. Smirnoff Apple 2. Fame-Jessica 3. Kvarts 4. Färgade telefoner
panelen filippa
Filippa Lindh, Kakelprinsessa - Trelleborg
1. Red Bull Vodka såklart 2. Vem bryr sig 3. De vinner inte iallafall 4. Sånt kan inte jag
panel mathiasMathias Nilsson, Radiolegend - Stockholm
1. Cola 2. Gert Fylking 3. Kvartsfinal 4. Mobiltingeltangel
panel niclasNiclas Uhrfeldt, Generalkonsul - Malmö
1. Dom Pérignon 2. Carola 3. Brons 4. Den ryska pälsmössan
panel ronniRonni Vucanac, Handyman - Stockholm 
1. Cider 2. Zlatan 3. Till Semi 4. Vet ej..              
panel_viddeVidde Reimann, Mediebohéme - Malmö
1. Prosecco La Robínía 2. Ebba von Sydow 3. Vi loosar kvarten 4. Singelradar i mobilen  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback