Mobilbiografi

Så är man med ny telefon igen.. var väl egentligen inte meningen men för noll kronor får man en massa kul.. vad är hooken - bindningstid.. må så vara, men jag kommer vara en 3kund även om 1,5år varför inte passa på att uppgradera sig lite. Hellre det än att betala ett par tusen för att laga en sunkig U8180..

u880
Trodde dock aldrig att jag skulle vara så otrogen i mitt val av mobiltelefoner. För 8 år sedan var jag Nokia trogen och min kära 3110 skulle jag aldrig svika.. tills jag köpte en Sony Ericsson som jag hatade och svor över.. ändå blev det två SE-telefoner till.. tills NEC gjorde sitt intåg.. den fungerade bra ett år och jag saknar den men vad gör man när färgen är avskalad och trist.. man köper en LG som är plastig och trist, intetsägande..

Min andra LGtelefon, till vänster, U880 har ett knasigt namn men verkar vara en höjdartelefon.. och med möjlighet till 582mb med videofiler och musik är den en killer.. testade att konvertera ner en musikvideofil på 500mb till mobiltelefonformat.. 30mb blev den.. visst är kvaliteten på gränsen till godkänd men den fungerar som tågunderhållning. Dessutom finns möjligheten att placera bilder i olika mappar och kategorier.. tack för den!

Så LG - ni har fått mitt förtroende.. och efter 7 telefoner på lika många år så är detta den jag ser fram mot.. svik mig inte nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback