Anderz, Günther, två bleka dvärgar och en överlevd julafton!

Julafton 2005 är överlevd. Det blev en tvådelad tillställning och jag har inte en ingen aning om varför det blev så, än mindre vad triggern var som drog ner stämningen. Dock fanns det en spänd hinna hela tiden - våra familjeförhållanden är minst sagt lite ansträngda och efterso jag aldrig ljuger, det är faktiskt inte mitt fel. Jag söker svar på ett par frågor men får bara undvikande icke-godtagbara svar. Det roligaste denna jul har varit att Amanda fick vakna upp och vråla DET ÄR JULAFTON IDAG och att båda hennes föräldrar och hennes lillebror fick vara där - tack för ni kom hit och firade lite jul med oss Jenny och Jack, n gjorde detta till den bästa julen på mycket länge.

På bussen hem hamnar jag bredvid min polare Anderz som så ofta vid större familjära helger, vi umgås inte privat - känt varandra under större delen av livet, var kanske lite att ta i men iallafall de senaste tio åren. Jag var DJ Vidde, han var "stjärnan" som lirade gitarr i en massa band, han var Bryan Adams i Sikta Mot Stjärnorna, jag jobbade med musik på NRJ - alltid peppat varandra lite när vi sprungit på varandra. Nu säljer jag kakel och drömmer om att breaka som låtskrivare, han skriver och producerar åt bl a Arash och Günther & The Sunshine Girls och släpper skivor på skivbolaget där han har storasystern till en tidigare flickvän som säljare.. välkommen till Sveriges ärligaste blogg.

Vi snackade lite om Günthers senaste video till "Ding Dong - It's A Christmas Song" och jag tyckte att varför i helvete plockar man in två bleka dvärgar som dansar med tre vackra toplessmodeller när han kunde haft en lätt överviktig thailändare istället - han lovade att ha mig i tankarna inför nästa video - så Anderz - nu är ditt löfte offentligt! Skulle kunna tänka mig att stå i kören när Günther är i Melodifestivalen nästa år förresten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback