Webb ikväll

Amanda är hos sin mamma, butiken är stängd och möjligheten att ge sig ut i nattlivet oändliga. Men jag ska faktiskt koppla av. Är helt slut. Det är ju så med energi att man tar den av sin omgivning; samtidigt ger vi av vår energi och på så vis lever vi i perfekt symbios med varandra... [suck, vad religiöst] Mitt problem är dock att jag ger hela tiden men jag får inget eftersom jag inte har någon runt mig. Visst har jag Amanda men man måste ha ett vuxet umgänge också. Men ikväll skiter jag i det. Nu ska jag till Burlöv Center och skaffa en present till Anna som har fölsekalas imorgon och till Otto som döps på söndag; en god burgare och lite snacks och så blir det att sitta vid datorn och bygga webb inatt.. om inget oförutsett händer förstås...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback