Vad menar Arbetsförmedlingen?

Pengar på kontot.. och för första gången på ett år kunde jag med gott samvete handla kläder till mig själv.. en kavaj, ett par jeans, en t-skjorta och lite blingbling till mig.. och tre tröjor till Amanda för att de var snygga och billiga..

När jag kom hem låg här ett brev från Arbetsförmedlingen. De har beslutat att avaktualisera mig som arbetssökande. Detta gällade från 2005-08-24 eftersom jag från detta datum fått arbete.. ska bli spännande att ringa de på måndag och fråga Halina Andersson vilket arbete jag fått.. än mer intressant ska det bli att få reda på vad jag gjort det senaste året.. själv har jag trott att jag jobbat heltid och att jag sedan en månad tillbaka är butikschef på en kakelfirma, men jag kanske har fel?

Annars är det en lugn kväll med sockerdricka och Nurnberger Rostbratwurst från Lidl.. livet kan vara gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback