Träligt..

Det verkar vara dagens favorituttryck.. TRÄLIGT.. vet inte riktigt varifrån det går att härleda.. kanske träl som [slav], slavtrågikt.. men hur som, träligt är dagens absoluta favoritord. Lämnade min sotter hos sin mamma över helgen och på vägen hem satt Sofie på tågplatsen bredvid. Tror hon hette Sofie, tyckte det stod så i hennes Radio Båstadjacka.. vacker var hon iaf, men jag fegade ur att säga någonting..

 

Tog en WhopperCheese på Centralen innan jag åkte hem till Niclas och Johanna. Har ju mitt lysdiodskärp med mitt telefonnummer programmerat i scrollbar röd text.. hey vad fan, det gäller att synas i mängden. En dam 65+ kom fram och undrade om ett sådant bälte som avger strålning är bra för underlivet.. tja.. än så länge har det inte klagat iallafall..

 

Temat på kvällens diskussion blev ÅTERBLICK PÅ HÖGSTADIET.. kollade gamla klassfoton och insåg att Niclas vet i stort sett vad alla ur hans klass sysslar med idag medan jag vet knappt något om någon. Vad hände med vackra Annika, min lilla tysklandsflirt Jenny.. som jag mest flirtade med, hon flirtade inte tillbaka så mycket iofs.. Niclas berättade att han kom ihåg mina pjäser som jag skrev i låg- och mellanstadiet som klassen spelade upp i Mediateket [egentligen ett vanligt skolbibliotek men där fanns en whiteboard och en diaprojektor också, därav namnet].. måste leta upp de och se hur bra man skrev på den tiden..

 

Skriver lite texter nu igen.. det blir mörkt.. lite Kentinspirerad dödslyrik.. hatar Kent.. men att skriva mörka texter är kul


Kommentarer
Postat av: Anonym

hjfuhuyuyu

2005-12-01 @ 13:36:26
Postat av: gfgr

tyyuikjfhkfjkjktjjkgjkhlgklglklklgklklklklklklklklklklklklklklklklkkkjjkjkk

2005-12-01 @ 13:37:48
Postat av: fanny åberg

hej nördar hehehehehehehehe du är en loser som tror det här!!!!!(det här med trälar)




LOSER!!!!!!!!\\\\\\\\\\\\\\\Fanny
!!!!!!!

2005-12-01 @ 13:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback