Stockholm - Here I Come

Just nu sköljer Stockholmnostalgin över en.. igår fick jag nog, jag måste koppla av och hämta krafter inför vad som komma skall så jag plitade ner en ledighetsansökan och lämnade den till en förvånad chef som tydligen inte alls hade väntat sig att jag, den ende i firman som inte tagit någon semester faktiskt tagit sin rätt till ledighet.. reser en måndag, hemma lagom till att hämta Amanda på Fritte som det numera kallas på torsdagen.. ingen lång resa men med tanke på hur mina Stockholmresor brukar sluta så är det mest ekonomiskt försvarbart att bara stanna ett tag.. lite sugen på en partykryss med VikingLine, äta buffe, hångla och ha ångest dagen efter.. gamla sköna Stockholmstid..

och när jag kom till jobbet och öppnade mailen fick jag ett härligt mail från en gammal chef som rekommenderat mig till ett toppsäljarjobb.. har inte snackat med Jacob på flera år och är mycket stolt att han hade mig i åtanken. Ska kolla lite närmare på det där jobbet.. verkar riktigt intressant! Men jag har fler intressanta vägval och potentiella inriktningar på vart livet ska ta en.. skriva har jag alltid älskat, och har fått en hel del bloggrespons.. man kanske skulle skriva proffessionellt.. för åsikter om allt har jag ju, och mitt namn är ju kalasbra.. alla som tror sig vara något inom media har ju ett knasigare eller orginellare namn.. och Vidde är ju unikt på många sätt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback