Musiken i mitt liv

Tänk om man bara varit lite modigare ett par år tidigare.. tänk om jag hade tagit jobbet som DJ nere i Turkiet när jag var 19.. då hade jag kanske fått jobba med musiken som jag alltid velat.. nu jobbade jag med musiken trots allt men på en radiostation är ju musiken ett verktyg för stationen.. jag har ju alltid velat så på andra sidan.. Visst vore det kul att stå på scen, men jag kan mycket väl tänka mig producera också. Har skrivit en massa låtar genom åren.. vissa bra, andra mindre bra.. allt från ironihiphop via house till poplåtar men har aldrig riktigt vågat ta reda på hur bra jag egentligen är.. så nu sitter jag är på material som kanske skulle kunna vara en av de odödliga hitsen. eller ett kommersiellt bottennapp.. måste samla lite mod..


För tips om den bästa kommersiella partymusiken just nu, kolla min andra blogg på www.musiktips.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback