Liten har blivit stor

Långt borta var alla svärord och gnäll, hon fick självmant in i duschen imorse även om hon är lite rädd för Saffy Mjao och hennes "hoppa.på.benen"-attacker.. idag är sista dagen som dagis. På måndag blir hon stor flicka när hon börjar förskolan. Hon hade bestämt att alla hennes fröknar skulle få ett kort på henne som hon och Alexandra tog igår isatt i en snyggsnygg ram och en kaktus; "kaktusar vissnar ju inte så man glömmer mig" var hennes argument och det köpte jag. När vi gick fick hon en "stor.flicka"-present.. en snygg, stor men snygg, blingblingklocka röd med lite diamanter.. och så med hästen i hästsvans och solglasögon med ännu mer glitter på.. stor tjej..

 

Vi kom till dagis och jag sa hejdå till Christel och Christina.. kändes riktigt vemodigt för de har varit underbara fröknar.. men vi kommer ju att springa på varandra framöver... Det var sista dagen jag lämnade Amanda på dagis.. liten har blivit stor..


Kommentarer
Postat av: Bartie

Du skriver väldigt bra och intressant! En av de bästa bloggarna jag hittat hittills.. Keep it up! ~


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback