Laibach till Malmö

Nä, orkar inte raka mig..  får vara som det är.. snackade lite med Amandas mamma i telefon och missade Barbie i Svansjön som jag faktiskt ville se.. får se om den imorgon! Ute i den riktiga världen är det Malmöfestival med langos, chorizos, kräftätande, tonårs- medelårs och seniorfylla.. orkade inte släpa med Amanda idag utan det blev en mysig hemmakväll istället.. lite snuvig är man också.. och ingen Ramlösa hemma heller. Något som är riktigt kul med Malmöfestivalen är att slovenska provokatörrockarna i Laibach kommer hit och spelar.. Alla mina musiktips ligger ju egentligen på www.musiktips.com men måset bara passa på att be er lägga vantarna på deras version av vedervärdiga Life is Life som Opus gjorde.. den är lite svår att få tag på men jag lovar att du aldrig kommer lyssna på den låten med samma öron... och om du mot all förmodan får tag på musikvideon.. mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback